Acasă » Uncategorized » Probleme, dileme, decizii, probleme

Probleme, dileme, decizii, probleme

Tocmai mi-am descoperit un talent (pe care, daca stau sa ma gandesc, il am de mult timp): cel de a crea probleme. Capul meu e plin de dileme care nu exista in lumea reala, pe care daca incerc sa le transmit ma balbai si caut cuvinte pentru a explica ceva ce nu are aproape niciun sens. Inventez scenarii complexe, in care evenimente destul de improbabile devin aproape sigure, in care o singura posibilitate se transforma intr-o certitudine. Cred ca imi place, de fapt, sa creez povesti in care circumstantele ma lasa pe mine cu o singura varianta, fara sa trebuiasca sa aleg pe ce drum sa o iau. Celelalte ar fi niste scenarii bune, nu? In care eu sa am decizia finala, si totul sa iasa cum vreau eu. Pentru mine, decizii care ma ghideaza, incet, spre un colt de unde nu mai pot sa merg nicaieri, asteptand doar ca evenimentele sa isi urmeze cursul dat de alegerile altora, par mai bune decat cele care ma duc spre noi usi, geamuri, coridoare intortocheate de unde sa nu mai stii pe unde sa o iei.

Cel putin, asa a fost pana azi. Tocmai am facut o mica decizie pe care, daca o urmez pana la capat, ma poate duce inspre noi si noi optiuni. Ramane de vazut, cine stie ce usa sau fereastra sau iesire de urgenta voi alege, poate chiar ma voi intoarce in coltul meu sigur. Pana atunci astept pentru ca, bineinteles, problemele din capul meu sunt mereu in viitor, cele din prezent sunt prea reale pentru mine.

Un gând despre „Probleme, dileme, decizii, probleme

Lasă un răspuns

