Acasă » Uncategorized » Lista de „daca as putea face orice”

Lista de „daca as putea face orice”

Ma uit de ceva vreme la serialul Being Erica. E cu o tipa care se intoarce in timp ca sa isi repare niste greseli si regrete. Si nu as vrea neaparat asta, dar a fost un episod in care traia o zi facand orice vroia ea, fara ca nimeni sa isi aminteasca in afara de ea. Si mi s-a facut pofta. Probabil ca e imposibil, dar m-am gandit ca as putea macar sa scriu despre ce as face in acea zi. Ce as face daca as putea face orice.

  • I-as spune lui R. ca imi place de el.
  • Sex.
  • Le-as spune oamenilor ce cred despre ei. Si de bine, si de rau.
  • M-as tunde, probabil cu breton sau mai scurt.
  • As canta si as dansa si as spune ce vreau, cand vreau, fara sa ma abtin din cauza a ce ar crede ceilalti.
  • I-as spune mamei si poate si altora de secretul meu.
  • As manca o tona de chestii bune.
  • As purta haine de care nu sunt sigura ca se potrivesc, dar mie imi plac.
  • M-as droga, cum de nu m-am gandit la asta?!
  • Bungee jumping.
  • As vorbi cu cineva despre toate lucrurile pe care imi e frica sa le mentionez.

Deocamdata cam atat imi vine in minte, dar lista ramane deschisa. 😀

Lasă un comentariu