Doar fa ce vrei si soarta va avea grija de restul. La asta m-am gandit azi. Pentru ca, oricum, nu ai cum sa iti influentezi destinul, daca exista asa ceva. Si mie imi place sa cred ca exista. Ca totul se va intampla asa cum trebuie, indiferent de deciziile tale de zi cu zi, care par asa de importante si de greu de luat. Ceea ce conteaza este sa te simti bine, sa stai cu oameni care iti plac, sa faci lucruri noi, si sa nu lasi timpul sa treaca pe langa tine. Trebuie sa faci si greseli, si lucruri stupide, si sa te prostesti. Si apoi, te vei trezi intr-o zi si iti vei da seama ca esti exact acolo unde trebuie sa fii, ca toate intamplarile, coincidentele si ghinioanele pe care le-ai avut te-au adus aici, si ca deciziile pe care le-ai luat te-au ajutat putin sa iei curba, dar directia in care urma sa mergi era deja stabilita. Imi place, intr-un fel, sa cred lucrurile astea, pentru ca deciziile ma streseaza si ma obosesc, si nu imi plac. Si probabil ca aberez putin, dar am voie sa fac asta aici.

Lasă un răspuns

